Bostadskö

Hejsan,

Jag anmälde mig till kön 2016 och idag när jag skulle gå in och göra en intresseanmälan på en lägenhet stod det att jag behövde aktivera mig till kön för att söka. Så jag gjorde det och det ser inte ut som att jag har några poäng kvar? Väldigt irriterande då jag stått i kö i flera år hos er.
Emma Gustafsson

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Vi har ett krav att man skall vara aktivt sökande efter lägenhet och då krävs det en inloggning var sjätte månad. Är man inaktiv så förlorar man sina intjänade poäng.

    Länk till våra regler: https://bodenbo.se/lagenheter/information/

    Vänligen
    Johan
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.