Bostadskön, hur fungerar den?

Hur fungerar bostadskön hos er?
Ida

Kommentarer

  • Hej Ida!

    Kön baseras på poäng, det är det första kriteriet, men sen är det andra kriterier, tex ekomomi, referenser mm, som spelar in, före avtal kan skrivas. Läs gärna på hemsidan under "lägenheter & hyresinformation".

    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej

    Hur lång tid jag måste venta till exempel för ettan om jag har 500 Pöäng?
    Jag vill veta tid eller shans som kanfå erbjudande.
    Mvh Sahwii
    Sahwii
  • Hej Sahwii!

    Det beror på vilka som söker samma lägenhet som dig och hur många poäng dem har och sen, nästa kriterier är ekonomi och referenser, vilket ibland gör att man hamnar ner i poängen och har tur.
    Helena Ombyggnadssamordnare