Borttappad nyckel

Fick 5 nycklar när jag flyttade in, vi funderar på att byta lägenhet men har endast fått ihop 4 nycklar så 1 nyckel är alltså på vift. Vad gör jag om jag inte hittar den tills vi ska flytta? Måste hela cylindern bytas då eller kan jag betala för en extranyckel bara?
Nathalie

Kommentarer

  • Hej Nathalie!

    Vad synd. Är en nyckel på vift när ni ska flytta måste ett cylinderbyte göras. Detta för Er hyresgästers säkerhet. Vi beställer cylinderbytet genom Låssmeden. Kostar för närvarande 2300:-
    Helena Ombyggnadssamordnare