Borttappad blipp till tvättstugan

Hej! Hur går man tillväga om man har tappat bort blippen till tvättstugan? Vad kostar detta
Lina

Kommentarer

  • Hej! Då får du ringa in till oss mellan 10.00-11.00 och 12.00-14.00, då kan vi "döda" den taggen som du tappat bort samt att vi får boka in en ny tid för dig att hämta en ny. Borttappad tagg kostar 450 kr.
    Björn