Borttappad tagg

Hej! Hur går man tillväga om man har tappat bort taggen till tvättstugan och porten? Vad kostar detta?
Lina

Kommentarer

  • Hej!

    Då taggen kan hamna hos obehöriga så önskar vi att du kontaktar oss så fort som möjligt så vi kan spärra taggen.
    Du kan kontakta oss via hyresarenden@bodenbo.se

    Vi behöver få veta vad du heter, var du bor samt vilken tagg du har tappat bort.

    Detta är enklast att kolla genom att du anger vilka taggar du har kvar. På varje tagg-bricka finns det ett långt serienummer, vi behöver få veta de 4 sista siffrorna i detta nummer för att kunna utreda vilken tagg som är borttappad och spärra denna.

    En borttappad tagg kostar 450 kr och standard utförande är att man får 3st vid inflytt, samma antal som lägenhetsnycklarna.

    Med vänlig hälsning
    Frida Isaksson

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga