Borra och spika i väggar

Hej!

Jag undrar vad gäller när man borrar håll eller sätter i spikar? t.ex spik i vardagsrummet för tavla, borra håll för duschdraperi i badrummet eller sätta fast möbler i väggen.
Joel

Kommentarer

  • Hej Joel!

    Ja, det är ok att spika och borra för att sätta upp tavlor. Det skall ju såklart inte bli förstört med skador som följd. Inte borra i badrummet. Detta pga att det kan medföra vatten/fuktskada. Alltså, inte tillåtet.
    Prata med bovärden för fler funderingar.
    Helena Ombyggnadssamordnare