Borgenär, när har man det?

Hej undrar vad ni har för krav på en borgensnär..
Tänkte om man kan hyra lägenhet fast man är arbetslös med hjälp av borgennär
Hans

Kommentarer

  • Hej Hans!

    Borgensman kräver vi att du har om du har skulder, skuldsanering eller betalningsanmärkningar hos Kronofogdemyndigheten och detta ska du ha skickat till oss innan du börjar söka objekt hos oss.
    Helena

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga