Behöver få hjälp med att logga in på mina sidor

Har har bott många år i en tvåa och vill byta till en trea i samma hus
Lena Rosengren

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Du loggar in enklast med bankid, men går även med användarnamn & lösenord. Du söker lägenhet med dina poäng.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej ha provat att logga in med bankid å de går inte att göra de
    Camilla Högström
  • Hej Camilla!

    Hittar inte dig i vårt system. Du har inte loggat in de senaste 12 månaderna, tydligen. En gång var 6:e månad ska du logga in för att behålla dina intjänade poäng.
    Nu måste du registrera och aktivera dig på nytt för att kunna söka lägenheter hos oss.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.