Barnlås till element, bekostar Bodenbo det?

Hej!
Tänkte höra om det finns något sorts lås eller så som man kan sätta över vreden på elementen? Vi har en liten 1 åring som gärna går och drar i dessa och nu då vintern snart kommer så kan det komma att bli för kallt/varmt i dessa rum om vi inte märker det direkt.
Zara

Kommentarer

  • Hej Zara!
    Det finns låsbara termostater men det är inget vi bekostar. Silvertejp kanske vore nåt, medans 1-åringen fortfarande är intresserad av att dra i dem. Prova det.
    Helena Ombyggnadssamordnare