Kan jag få hjälp med att bära grejer

Hej,
Kan Bodenbos vaktmästare hjälpa mig att ta ner saker till mitt förråd och samtidigt bära upp julsakerna?
Vänligen
Astrid

Kommentarer

  • Hej Astrid
    Bodenbo kan tyvärr inte hjälpa dig med detta. Du får vända dig till någon av de firmor som utför hushållsnära tjänster. Om du är över 70 år kan du vända dig till Fixar'n. Det är en kommunal service till medborgare som har fyllt 70 år och behöver vaktmästarhjälp. Syftet är att före­bygga skador och ohälsa hos äldre personer som bor i eget boende. Om hjälpen tar kortare tid än 30 minuter kostar det ingenting. Om hjälpen tar längre tid, så kostar det 75 kronor per påbörjad timme. Fixar'ns telefonnummer är 0921-627 41.
    Helena Ombyggnadssamordnare