Balkongdörr

Przemyslaw Paradowski, Majorsgatan 5, lägenhet 1302

Jag har inte skrivit tidigare för att 1) det var ganska varmt och dörren till balkong var öppen, 2) jag lyckade stänga dörren vid några tillfällen och tänkte att problemet vat löst. Det var inte löst, tyvärr. I stort sätt går det inte att stänga min balkongdörr, bara halvvägs. Jag tror att saken ligger i att låsen i dörrsmyg passar inte perfekt till själva dörren. Ber om hjälp, själv vill jag inte montera om dörren.
Tackar i förskott.
Przemyslaw Paradowski

Kommentarer

  • Hej Przemyslaw,

    När ett fel uppstår i lägenheten är det enklast att felanmäla via "min sida" https://bodenbo.se/m/?sida=pgLogin.aspx Du kan vi enklare följa upp vad som hänt och du får även en snabb återkoppling.

    Meddelar din Bovärd så får han kolla på dörren

    Vänligen
    Johan