Balkong underhåll

Hej, vems ansvar är balkong underhållningen? Självklart skottar man själv snön tex men om taket är i dåligt skick sen inflyttning och det börjar bli dags för en underhållning (måla om) vem gör det?
Tack på förhand!
Janne

Kommentarer

  • Hej Janne!

    Tack för din fråga.

    Vi gör inte enstaka balkongunderhåll, utan vi gör balkongrenoveringar på hela fastigheter när vi gör, och det ligger i underhållsplanen.
    Helena Ombyggnadssamordnare