Att visa sin tacksamhet åt er alla som jobbar på Bodenbo.

Ett stort tack till er alla på Bodenbo som var och städade , plockade upp skräp på Sveafältets område. Det är en fröjd att titta ut, vara ute. Synd bara att det är ni som måste plocka upp efter andra. En stor eloge åt er.
Tomas & Susanne

Kommentarer

  • Hej Tomas & Susanne!

    Tusen tack för eran positiva feedback. Vad roligt att det uppskattas och att Ni hör av Er. Ja, vi önskar att alla blir bättre på att ta hand om sitt skräp, fimpar och snus. Blir så mycket trivsammare då.
    Ha en jättefin dag och tack än en gång.

    Helena Ombyggnadssamordnare