När återlämnar jag nycklarna vid utflytt ur min lägenhet?

God dag,

Jag skulle behöva återlämna nycklarna efter att jag flyttat ut och flyttstädat min lägenhet.
Är det endast när ni har kontorstid det är möjligt, eller går det att lösa på något annat sätt?
Martin

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Bovärden ta emot nycklarna på avflyttningsbesiktningen.

    Om Du inte kan vara med på besiktningen personligen och lämna ifrån dig nycklarna till bovärden, då får du boka tid med vår kundtjänst för utlämning, det går bra att maila oss på hyresarenden@bodenbo.se för att boka i en tid.

    Med vänlig hälsning
    Frida Isaksson

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga