Återbetalning av hyra.

Hej!

Flyttade ur lägenheten tidigare än slutdatumet för min uppsägningstid. Nästa hyresgäst skulle därför ta över hyran för sista månaden, men jag har råkat betala in den hyran.

Kontaktar jag BodenBo eller min bank för att få tillbaka hyran?
Bedon

Kommentarer

  • Hej Bedon!

    Ring och prata med Viktoria på ekonomiavd, då hjälper hon dig.
    Helena Ombyggnadssamordnare