Årsinkomst

Hej!
Jag funderar på hur det fungerar om man är timanställd, hur ska man göra då?
Och om man vill flytta upp långt bort ifrån och då kommer skaffa ett nytt jobb, eller tänker börja plugga och den informationen kommer ändras/bli inaktuell, vad ska man skriva då?
Tacksam för svar!
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Våran policy är att man ska kunna uppvisa en nettoinkomst som är dubbla hyran. Alltså, är hyran på 5000:- ska man kunna visa att man får ut 10000:- i handen. Dessutom vill vi veta att man har en fast inkomst 6 månader framåt. När du har fått ett anst.bevis eller beslut om CSN kan du uppvisa det för oss. Vi vill veta att vi får in hyran framöver, samt att vi är mån om Er att inte hamna hos Inkassobolag samt Kronofogdemyndigheten.
    Helena Ombyggnadssamordnare