Antal tvättbokningar

Hej!
Har jag missat någon regel om hur många tvättbokningar man får göra? Någon envisas med att stryka över mina två kommande bokningar ? Heltidsjobb på obekväm arbetstid, barn och allt annat som ska hinnas med kräver planering från min sida.
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva!

    När man tvättat, bokar man nästa tvättid osv. Alltså, inte flera bokningar åt gången. När man har tvättcylindrar får man ju bara en, så där finns ingen chans att boka mer än en tid i taget. Hoppas att det löser sig för dig att tvätta ändå.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.