Annonsering andrahand på facebook

Hej!

Ser att det är personer som skriver på Facebook - lediga lägenheter i Boden att de vill hyra ut sin lägenhet i andra hand. Jag undrar, ska detta inte gå via er för godkännande innan?
Elin

Kommentarer

  • Hej Elin!

    Helt rätt. Det ska gå via oss genom att fylla i en andrahandsansökan. Om man inte gör det och ändå hyr ut, då kan man bli av med sitt förstahandskontrakt.
    Helena

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga