Angående Brogatan 44

Hej! Fick ett Mail angående ett kabelbrott i fredags och tänkte kolla status på denna. Pluggar hemifrån och tänkte kolla om strömmen kommer behövas stängas av under någon tid denna vecka/nästa vecka!

För vill kunna planera arbete på annan ort i sånna fall, så man inte slösar nån timme här och där

Med vänlig hälsning, Linus

Linus vikström

Kommentarer

  • Hej Linus!

    Nej, vi kommer inte att stänga strömmen. Om så skulle vara fallet, informerar vi om det.
    Helena Ombyggnadssamordnare