Altan/uteplats

Hej.
Bor på bottenplan och har en trall på Jakobsgatan. Är de så att Bodenbo kommer och olja in den varje vår/försommar? eller hur tas den om hand?
Tänkte att de kunde vara bra att veta så man inte belamrar den med massa saker innan dess.
S

Kommentarer

  • Hej S!

    Gör en felanmälan när det börjar närma sig och trallen är fri från snö, då kommer Mats, bovärden och kollar på den. Efter behov oljar vi upp den, men om vi inte tycker behovet finns i år, då får du gärna olja och pensel och fixa det på egen hand, förutsatt att Du vill det.
    Helena Ombyggnadssamordnare