Zanda Nordica Plus brun

Behöver komplettera pannorna från 2002.. Finns det någon panna som har samma form? Gärna samma färg men formen är det viktiga.
Göran Sjöberg

Kommentarer

  • Hej Göran,
    Dagens Zanda Takpannor har samma form men finns tyvärr inte i brun kulör.
    Johan Seniortekniker
  • Tack för snabbt svar men det finns Zanda med olika form eller i alla fall olika namn. Vilken av dagens Zandapannor motsvarar mina Zanda Nordica Plus?
    Göran Sjöberg
  • Samma form men olika ytbeläggningar. bäst är Protector 2.0 som är en slät yta lik Nordica Plus
    Johan Seniortekniker