Utbyte av era produkter mot mer miljövänliga produkter

Vi använder idag två produkter från er:
Icoflux kallasfalt och Icoflux primer.
Vi skall ersätta dessa två produkter med mer miljövänliga alternativ och vill ha in förslag från er.
För Icoflux kallasfalt verkar det som Icopal 2000 kallasfalt skulle kunna vara en lösning.
För Icoflux primer har vi däremot inte hittat någon riktigt bra ersättare.

Vi är öppna för förslag, idéer och råd och dåd från er.
Det går bra att kontakta mej på telefon

Vänligen
Mats Elisson
Peab Anlägging

Mats Elisson Kma samordnare Peab Anläggning

Kommentarer

  • Hej Mats

    Vi har en Icopal 2000 Primer också.
    Så båda de produkterna går bra att byta till när temperaturen är över +5.
    För det är ju nackdelen med vattenbaserade produkter, de fryser till is.

    När det gäller vintertid så får man fortsatt använda de naftabaserade produkterna.
    Tobias Teknisk säljare