Topsafe 3, hur kallt kan det vara?

Hej!
Om man förvarar Topsafe 3 i 20 grader och tar ut rullarna en och en och monterar - hur kallt kan det få vara ute innan jobbet inte kan göras Funkar det att göra det när det är runt 0 grader?

Kommentarer

  • Hej Geza

    Se anvisningar.

    Så länge du har rullarna inomhus och tar ut dom efterhand så fungerar det bra. Ev. kan du behöva aktivera klisterkanterna med värmepistol om det är riktigt kallt ute.
    Men att jobba i 0-gradigt är inga problem i så fall.

    Tobias Teknisk säljare
  • Funkar även 14 graders topsafe att jobba med vid 0 grader förutsatt att man följer de förvaringsanvisningar nämnda ovan?
  • Ja, det funkar men klisterkanterna måste förvärmas vid montage.
    Tobias Teknisk säljare