Rökgasventilationsluckor

Hej,
Jag letar efter rökgasventilationsluckor som har invändigt fritt mått 1000x1000mm.
Vilken model föreslår ni?
Vad skulle ni föreslå för lössning vit 37° taklutning?

tack på förhand

Kommentarer

  • Hej Luis

    Vi har två modeller jag kan rekommendera här, med eller utan ljusinsläpp.
    Båda är helt motorstyrda och kan kompletteras med komfortventilation.
    Smoke Vent
    Sky Vent

    Vill man ha lite enklare luckor som styrs med hållmagnet så har vi två varianter där med, med eller utan ljusinsläpp.
    Clear Vent
    UPP-2L

    De klarar upp till 30 graders lutning, har man brantare tak som i detta fallet så får man räta upp luckan med hjälp av en träkil.
    Tobias Teknisk säljare
  • Hej Tobias,

    Tack för snabbt svar.

    i den Svita Smoke systemet, de presenterade dimensioner, är invändigt eller utvändigt dinensioner?

    mvh
    /Luis

  • Hej igen

    Alla måtten är invändigt mått, dvs hålmåttet.
    Tobias Teknisk säljare