Nytt tak

Hej, vi skall lägga nytt tak och byta pannor. Vårt radhus är byggt 1980 och det ligger Noredpannor på taket. Eftersom det är radhus så får vi inte byta kulör. Vad finns idag som motsvarar det vi har idag? Bifogar foto. Tacksam för er hjälp med detta.

Sten Christiansson

Kommentarer

  • Hej Jag skulle råda att kontrollera med kommunen vilken kulör som är angiven i detaljplanen där fastigheten ingår. Det är den som ger vägledning inte den befintliga takkullören.
    Johan Seniortekniker