nockpanna

Jag bor i ett parhus och ska lägga om min del av taket. Det kommer att innebära att det blir olika takpannor - på grannens sida platta takpannor, på min  sida kupade takpannor (Monier Jönåker Elegant). Vilken typ av nockpanna ska man välja för att minska riskan för läckage?
Hälsningar Anders

Anders

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Vad ligger det för nockpannor nu? Gärna en bild.
    Håkan Tekniker
  • Nu ligger det plana pannor av typen Zanda Minster.
    Anders
  • Hej Anders!

    Har du en bild på de nockpannor som ligger där nu eller på hela taket?
    Håkan Tekniker