Minimitemperatur för primer o takmassa.

Förberedde igår (mycket fint o varmt väder ca 18 gr) ett papptak för renovering. Idag (7 grader) är det tänkt att jag ska först stryka taket med primer och sedan i em lägga på takmassa. Hade räknat med varmare väder än 7-10 som det verkar bli idag. Har ni några tankar om detta?

Kommentarer

  • Hej Dan
    7-10 grader ska inte vara något problem. Takmassan kan bli lite trögflytande. Det kan vara bra att låta burken stå i ett varmbad ett tag innan den används.
    Kolla så det inte är regn på gång.