Läggning av Flexilight Bas

vill  gärna ha istruktion läggning underlagspapp flexlight basic före taktäckningspapp vid horisontell läggning hittar ej instruktioner                                   M.V.H     Pelle.   tack på förhand

Kommentarer

  • Hej Pelle

    Ska du lägga Topsafe 3 graders sen som ytpapp?
    För är det ett svetsat tätskikt som ska läggas sen så fungerar det inte med Flexilight Bas.
    Då krävs det en traditionell byggpapp, Micoral YAM 2000.
    Tobias Teknisk säljare
  • Nej det blir limmat med dold spikning      M.V.H  PELLE
  • Ok, här är läggningsanvisningen.

    Läggningsanvisning​​​
    Tobias Teknisk säljare