Komplettering av Zandapannor vid solcellsmontage

Finns det någon Zandapanna som passar till denna. Tror den heter Zanda 87 B.
se bifogad bild. Huset byggt 1993

Bengt-Åke Holmblad

Kommentarer

  • Hej Bengt-Åke!

    Zandapannor tillverkade 1979 och senare är kompatibla profilmässigt med de Zandapannor som tillverkas idag. Nedan kan du se de Zanda produkterna vi har idag.

    Zanda Protector 2.0 Normalpanna

    Zanda Arktis

    Håkan Tekniker
  • Hej!
    Har ersatt ett par trasiga takpannor med Zanda Protector 2.0 och som du ser på bilden passar de inte riktigt, är för tjocka på mitten

    Bengt-Åke Holmblad
  • Hej Bengt-Åke!

    Ja dessa passar inte ihop, det du har ersatt trasiga Zanda pannor med är Jönåker Protector2.0-Svart, Jönåkerpannan har en annnan profil.
    Håkan Tekniker