Komplettera takpannor

Jag ska montera solceller och behöver komplettera med nya takpannor. I min husdokumentation hittar jag bara information Jönåker panna Protector - kulören verkar vara ljusgrå 205. Huset är byggt 2010, vilken panna ska jag välja att komplettera med?
Fredrik Kling

Kommentarer

  • Hej!

    Ljusgrå finns/fanns inte i Protector, det bör vara en vanlig ytbehandlad takpanna. Kan du skicka en bild på takpanna/takpannorna?
    Håkan Tekniker
  • Fredrik Kling
  • Hej Fredrik!

    Ni kan komplettera med Elegant-Ljusgrå.

    Håkan Tekniker
  • Tackar!
    Fredrik Kling
  • En följdfråga, jag ska inte ha en helpall och mina lokala bygghandlare verkar ha svårt att beställa. Kan man köpa en mindre mängd direkt av er och hämta i Jönåker då jag bor Nyköping bara 20 km därifrån
    Fredrik Kling
  • Hej!

    Du kan inte köpa direkt av oss. Det måste gå via en bygghandel.
    Håkan Tekniker