Hantverkare som inte följer monteringsanvisning

Hej

Hur jobbar ni med att utbilda hantverkare att montera era produkter? Certifierar ni hantverkare på något sätt?
Philip

Kommentarer

  • Hej Philip

    Vad gäller det för produkt?
    Tobias Teknisk säljare
  • Hej Tobias

    Tack för snabbt svar. Det gäller:
    Ytpapp icopal top safe 30-40.

    I förlängningen är min fråga om det är en konsumenttrygghet att anlita hantverkare som arbetar med era produkter.
    Philip
  • Hej Philip
    TopSafe är en produkt som köps av brukaren av en byggvaruhandel. Vi har ingen koll på vilka hantverkare/entreprenörer eller privatpersoner som köper och monterar TopSafe inte heller hur den monteras. TopSafe skall monteras enligt vår anvisningar som finn på vår hemsida.

    Roger