frånlufthuv

Hej

Jag undrar om ni har en frånlufthuv som liknar Jönåker med större luft utsläpp till Nova pannor eller om det går och modifierar jönåker till Nova?

Kommentarer

  • Hej.
    Vi kan inte modifiera Jönåker Huven till att passa Nova. Samtidgt är det så att det är samma dimension i huvarna till Jönåker som till Nova. Om du behöver annan prestanda/dimension är det bäst att låta en plåtslagare göra en platsanpassad huv.

    Johan Seniortekniker