Dokumenterad täthet mot kvicksilverånga för RAC800

Hejsan,
Har kollat på Geomembranet Blackline, där finns dokumenterad täthet mot kvicksilverånga. På grund av systemlösningar med mera skulle RAC800 istället vilja användas. Dock hittar jag ingen dokumenterad täthet mot kvicksilverånga för denna produkt? Finns det?

Dokumenterade egenskaper efterfrågas av kommunens miljöenhet.

Adam

Kommentarer

  • Hej Adam

    Ursäkta sent svar, jag har försökt få fram data på om vi har testat detta från vår fabrik i Slovakien.
    Men det har vi inte gjort tyvärr så vi kan inte garantera det.
    Tobias Teknisk säljare