Byte av zandapannor

Hej! Vi ska sätta upp solceller och behöver fräscha upp taket. Huset är byggt -86 och är belagt med Zandapannor. Vi ska måla taket då det har blivit blekt men är i bra skick i övrigt så det är onödigt att byta hela taket. Någon panna har gått sönder och behöver bytas. Vilken panna passar med denna som jag har på bild här. Det står Zanda 80 på den men vet inte vad den heter. Tacksam för hjälp med ersättning om den har utgått.

Christina Ingvarsson

Kommentarer

  • Hej!

    Det går att komplettera med dom som nu säljs hos någon återförsäljare.
    Håkan Tekniker