2-lagstäckning med Mono Noxite

Hej!
Jag jobbar med ett projekt där vi vill föreskriva en 2-lagstäckning och arkitekten önskar att toppskiktet ska vara vitt (Mono Noxite). Taket är cirka 1600kvm, lutar 10 respektive 16 grader, underlag råspont. Jag läste i bifogat dokument för tätskiktssystemet för Top & Base att byte från "Top" till Mono Noxite är möjligt. Är det något speciellt man som föreskrivare måste tänka på?

// Simon
Simon

Kommentarer

  • Hej Simon

    Nej, inget speciellt. Det monteras på exakt samma vis så det är bara ytskiktet man byter ut.
    Tobias Teknisk säljare