Kundadress

Jag har en kund som flyttat och bytt adress, finns det nånstans tex. Byråstöd där jag kan lägga in nya adressen som att det kommer med över allt på BL Admin, BLskatt, BLbokslut mm?. Eller måste jag lägga in nya adressen på alla ställen?
Mats

Kommentarer

  • Hejsan!

    Du börjar att ändra i byråstödet. Har du där molndatabasnyckeln angiven för ditt företag så kan du klicka på Spara och Uppdatera.

    Då kommer adressändringarna iaf över till BL Administrations Företagsuppgifter. Dock inte till eventuellt kundregister (det vore ju också önskvärt men ännu inte infört). När du sedan går från BL Admin till BL Bokslut, (när det är dags för bokslutet kanske?) då får du en fråga där om du vill uppdatera dina kunduppgifter. Då hämtas de från BL Admin. Du får även samma fråga då då går från BL Bokslut till BL Skatt.

    Marie Support

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.