Få mail om ohanterade dokument i BL byråstöd?

Hej 369623,
Hur lägger jag till mail så att även jag får mail om antalet ohanterade dokument på respektive klient i BL byråstöd?

Tack på förhand.
Fredrik

Kommentarer

  • Hej

    Du kan inte få mail om ohanterade dokument från BL Byråstöd. Men om du har en koppling med molnföretaget i BL Administration så kan du se ohanterade dokument vid fliken Aviseringar m.m i BL Byråstöd.

    Det finns dock en inställning för att få notifieringar om inkomna dokument via e-postportalen, den inställningen hör som sagt till e-postportalen och du hittar den i BL App.

    Mvh Filip
    Filip Support

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.