Skattekonto

Såg på BL dagen att man kunde få upp skattekontot i byråstöd. Har kopplat det på kunden och klickat i att visa. Men vart syns det i byråstödet någonstans?

Maria

Kommentarer

  • Hejsan!
    Du går till fliken Aviseringar. Där ska klienten komma upp om den är inställd för det i Molntjänster. Kontrollera där vilket urval du har på Klientansvarig om du inte ser kunden alls.
    Ser du den ändå inte så kontrollera under fliken Molntjänster på klientkortet att molndatabasnyckeln finns där på klienten.
    Marie Support

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.