Jag undrar varifrån bären och frukten som finns i Axa müsli och granola härstammar ifrån?

Hej!
Jag undrar varifrån bären och frukten som finns i Axa müsli och granola härstammar ifrån? Tacksam för svar!
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Gabriella.

    Beklagar sent svar.

    Bären och frukten i Axa granolor och müsli kan komma från många olika länder, både inom och utanför EU beroende på var det växer. Exempelvis Danmark, Polen, Litauen, Tyskland, Bulgarien, Chile.
    Linda
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.