Vi som saknar Riskvikk och Mannakvikk

Hej! Jag är ytterligare en som saknar dessa goda produkter! Mannakvikk och Riskvikk! Kommer dessa någonsin tillbaka eller får vi fortsätta sukta och drömma oss tillbaka? 😀
Samantha (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    Just nu så finns det inga planer på att börja tillverka produkterna igen.
    Jag har vidarebefordrat ditt meddelande till vår marknadsavdelning så att dom får info om att produkterna är saknade.
    Andreas
  • Ytterligare påtryckning för att riskvikk ska komma tillbaka!

    Pierre
  • Vi vill ha tillbaka mannakvikk och riskkvikk🙏
    Liz
  • Är uppvuxen med Riskvikk. Bästa som fanns!
    Johanna
  • Saknar risikvick enormt då det var huvudfrukosten och inget annat finns att ersätta denna med. Sorgligt men hoppas fortfarande att den ska nyproduceras, även mannakvikk var god!
    Tony Karlsson
  • Riskvikk vart är du????
    Varför finns inte denna kvar??
    Pontus
  • Livets högsta önskan att mannakvikk ska komma tillbaka.. hela familjen är uppvuxen på den och det finns absolut inget godare! Ber en bön om att iår är året man tar tillbaka dem som en hall of fame ❤️
    Amanda
  • Ta tillbaka riskvikk😭, har inte provat mannakvikk men de låter också otroligt!
    Johanna
  • Hej Axa! Riskvikk och mannakvikk är mycket saknade och jag önskar av hela mitt hjärta att de kommer tillbaks till hyllorna igen, min man bubbi också!
    Nalle
  • Saknar mannakvikk något oerhört! ❤️ Önskar så att den kunde komma tillbaka, kanske även med mindre socker… 😆
    Nicolas Bredell
  • Mannakvikk var något unikt en klar vinnare vid frukosten och mellanmålet hoppas att någon dag jag får njuta av det igen
    Thor
  • Hej!

    Kul att ni hör av er och att det fortfarande finns ett intresse för produkterna! Läget är tyvärr detsamma nu som tidigare. Det finns inga planer på att ta upp produktionen i nuläget, men vi fortsätter att skicka in era önskemål och feedback till vår marknadsavdelning.

    Ha en fantastisk vecka!
    Andreas