Vi som saknar Riskvikk och Mannakvikk

Hej! Jag är ytterligare en som saknar dessa goda produkter! Mannakvikk och Riskvikk! Kommer dessa någonsin tillbaka eller får vi fortsätta sukta och drömma oss tillbaka? 😀
Samantha (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    Just nu så finns det inga planer på att börja tillverka produkterna igen.
    Jag har vidarebefordrat ditt meddelande till vår marknadsavdelning så att dom får info om att produkterna är saknade.
    Andreas
  • Ytterligare påtryckning för att riskvikk ska komma tillbaka!

    Pierre
  • Vi vill ha tillbaka mannakvikk och riskkvikk🙏
    Liz
  • Är uppvuxen med Riskvikk. Bästa som fanns!
    Johanna
  • Saknar risikvick enormt då det var huvudfrukosten och inget annat finns att ersätta denna med. Sorgligt men hoppas fortfarande att den ska nyproduceras, även mannakvikk var god!
    Tony Karlsson
  • Riskvikk vart är du????
    Varför finns inte denna kvar??
    Pontus
  • Livets högsta önskan att mannakvikk ska komma tillbaka.. hela familjen är uppvuxen på den och det finns absolut inget godare! Ber en bön om att iår är året man tar tillbaka dem som en hall of fame ❤️
    Amanda
  • Ta tillbaka riskvikk😭, har inte provat mannakvikk men de låter också otroligt!
    Johanna
  • Hej Axa! Riskvikk och mannakvikk är mycket saknade och jag önskar av hela mitt hjärta att de kommer tillbaks till hyllorna igen, min man bubbi också!
    Nalle
  • Saknar mannakvikk något oerhört! ❤️ Önskar så att den kunde komma tillbaka, kanske även med mindre socker… 😆
    Nicolas Bredell
  • Mannakvikk var något unikt en klar vinnare vid frukosten och mellanmålet hoppas att någon dag jag får njuta av det igen
    Thor
  • Hej!

    Kul att ni hör av er och att det fortfarande finns ett intresse för produkterna! Läget är tyvärr detsamma nu som tidigare. Det finns inga planer på att ta upp produktionen i nuläget, men vi fortsätter att skicka in era önskemål och feedback till vår marknadsavdelning.

    Ha en fantastisk vecka!
    Andreas
  • Bring back Mannakvikk!

    Pls.
    Josh
  • Mannakvikk!!! Tillbaka!!! Snällaaaaa!!!!
    KIM
  • TA TILLBAKA MANNAKVIKK OCH RISKVIKK ❤️❤️❤️❤️
    Beatrice Larsen
  • Jaaaaaa snälla! Tillbaka i hyllorna med dom!
    Viktoria Larsson
  • Kommer ihåg när jag var liten så fick jag riskvikk efter innebandy matcher o träningar som en mini lunch. Otroligt gott med sylt o frukter.

    Hade varit väldigt trevligt om den kom tillbaka
    Obi
  • Hej Axa! Riskvikk och mannakvikk är mycket saknade!! FRAMFÖR ALLT mannakvikk.
    näst intill att man behöver dem för att överleva. värsta botemedlet för depression! Hjäp oss
    PUTTE
  • Halllååååå! Jag sörjer varje morgon när jag äter frukost som inte är Mannakvikk. Är trött på fil och flingor :(((

    Jonathan Hagglund
  • Riskvikken måste tillbaka!
    Oskar Älmeros
  • Vi vill ha tillbaka riskvikk och mannakvikk!! Snälla!
    Elias
  • Håller med till 100% och har tjatat i många år nu 😭😭😭😭😭 kom igen nu! På riktigt! Tillomed ABBA har ju nästan återförenats nu, mannakvikk illa kvickt please 🙏🙏🙏🙏🙏
    Kicki Lennstrand
  • SNÄLLA MANNAKVIKK NUUU
    Emma
  • Kan inget annat än att hålla med.  Vill ha tillbaka riskvikk o mannakvikk.
    Camilla
  • Ta snälla tillbaka mannakvikk!
    Lina
  • Saknar mannakvikk, hoppas att det kommer tillbaka.
    Brittis
  • Snälla tillverka denna fantastiska produkt igen!! Trött på att behöva köpa risifrutti jämt..
    Albert
  • risikvikk och mannakvikk, men om ni är rädda att dom inte ska sälja börja med beställvara för oss som var beroende av dom!!!
    Christoffer Kjellgren
  • Riskvikk!! Sneglar ofta på hyllan på ica max där det stod förut 😞
    Johan
  • Vi behöver ha tillbaka Mannakvikk och Riskvikk!
    I dagens stressade samhälle, där allt ska vara färdiglagat eller gå så fort som möjligt så är dom perfekta.
    Dessutom är det bättre för miljön med en stor pappersförpackning än massa små plastförpackningar, vi som ska vara så miljövänliga nu.
    Therese
  • Behöver mannakvick i mitt liv.
    Mina barn behöver mannakvick i sina liv.
    Snällaaaaa
    Pontus
  • Efterfrågan är stor snälla ta tillbaka Mannakvikk jag köper upp erat sortiment om de behövs!
    Rebecca
  • Jag saknar också ris/mannakvikk 🫤
    magnus