Vi som saknar Riskvikk och Mannakvikk

Hej! Jag är ytterligare en som saknar dessa goda produkter! Mannakvikk och Riskvikk! Kommer dessa någonsin tillbaka eller får vi fortsätta sukta och drömma oss tillbaka? 😀
Samantha (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    Just nu så finns det inga planer på att börja tillverka produkterna igen.
    Jag har vidarebefordrat ditt meddelande till vår marknadsavdelning så att dom får info om att produkterna är saknade.
    Andreas
  • Ytterligare påtryckning för att riskvikk ska komma tillbaka!

    Pierre