Hur kan jag reklamera en vara hos Axa

Enklast är att fylla i formuläret via vår reklamationsida så svarar vi så fort vi kan.
Linda (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Jag har blivit uppmanad att delge er att jag köpt två påsar med fiberhavregryn på Willys i Södertälje som jag fick slänga p.g.a. att det var småkryp i dom. Jag bytte då affär och handlade på Konsum i Hölö. Och döm om min förvåning även denna påse kryllade av smådjur. På Konsum ville dom att jag skulle berätta detta. Det kan väl inte vara så att det bara är i mina påsar som djuren valt att bosätta sej
    Ulla-Britt Porling
  • Hej Ulla-Britt.

    Tråkigt att höra det inträffade. Vänligen återkom till oss via vår hemsida:https://www.axa.se/kontakt/ så hjälper vi dig att skapa reklamation på produkten.
    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.