Saknar Havre flakes

Hej!
Vart har Havre flakes tagit vägen? Ni kan ju inte sluta med de bästa flingorna 🙁
Micke

Kommentarer

  • Hej!

    Denna produkt har tyvärr utgått.

    Vi arbetar ständigt för att skapa ett så bra sortiment som möjligt och vi är därför enormt tacksamma för all feedback.

    Vi har vidarebefordrat ditt meddelande till vår produkt- och marknadsavdelning så att de känner till att produkten är saknad.
    Andreas
  • Ta tillbaka Havreflakes, i särklass den bästa frukostflingan!

    Sista förpackningen (som sparats till ett särskilt tillfälle) åts upp igår, saknaden är stor.
    Axas havreringar är enormt tråkiga i jämförelse så ersättaren är tyvärr Lidl branflakes som inte på långa vägar smakar samma.
    Johan
  • Håller med havre flakes
    Elisabeth