Axa Goda havregryn ⭐⭐⭐⭐⭐

Det är skillnad på havregryn och havregryn. Era går att hälla i en skål och sen hälla varmvatten på och stå 5 minuter och sen äta som gröt. Andra märken klarar inte detta utan har då en bismak eller blir inte lika grötiga utan måste kokas först.

Är också beroende av er grynblandning. Bättre frukostflingor finns inte.

Ni får fem stjärnor av mig.
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej L.

    Tusen tack för din positiva feedback! Alltid roligt att höra att våra produkter uppskattas! Jag har nu vidarebefordrat ditt meddelande till dom ansvariga för produkten.
    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.