Trygghetslarm

Hur kan jag få ett larm till mina 90 årigaföräldrar
Krister Söderqvist

Kommentarer

  • Hej Krister!

    Det ansöker ni om via biståndshandläggare. Ring till växeln, 0120 - 83 000 så fyller vi i en E-tjänst per telefon som vi sedan skickar direkt till biståndshandläggare. Ni kommer sedan bli kontaktade inom 3 arbetsdagar, bedöms insatsen som akut går det fortare. Finns även en blankett att fylla i på vår webbplats, den kan man skriva ut, fylla i och skicka /lämna in. Den heter: Ansökan om bistånd enligt Socialtjänstlagen.
    Obs, nu i mellandagarna är växeln öppen mellan kl 8 - 12.

    Maria