Slamtömning av brunnar

Uppmärkning är bristfällig för att vara säker som kund att brunnen är tömd.
Jag föreslår att jämna år märks brunnen med rött band efter tömning och blått band vid udda år. Har varit kontakt med Kundtjänst som inte köper detta, verkar som man säger nej av bekvämlighet.
Tommy Ivarsson

Kommentarer

  • Hej Tommy
    Jag har skickat din fråga vidare till ledningen på Åtvidabergs vatten AB via e-post:
    va.renhallning@atvidaberg.se
    Jonna