MIT skolbuskort

Jag va i flygvapenmusiumet idag med skolan när jag skulle lämna så ser jag att de är en spricka i kortet. När jag kliver på så funkar inte det vad ska jag göra ??
Milad Akram

Kommentarer

  • Hej Milad!

    Du kan skicka ett mail till kontakt@atvidaberg.se. Skriv att ditt busskort är trasigt samt namn och kontaktuppgifter så meddelar vi ansvarig att du behöver ett nytt. Det nya kortet går sedan bra att hämta i kommunhusets reception.
    Maria