Latrintömning husbilar.

Toppen att det nu finns en möjlighet att tömma grå/svat-vatten från husbil.
Men var är skyltningen?  Ingen utomstående hittar ju dit🤔
Roman Stransky

Kommentarer

  • Hej Roman!

    Ja, visst är det toppen! Skyltning är på gång. Kommer vara en större skylt vid stationen som ska synas från RV 35 samt skyltar som visar vägen till stationen.
    Maria
  • 👍
    När?
    Varför blev det inte ihoptajmat, planeringen har väl pågått en tid🤔

    Roman Stransky
  • Det är beklagligt att allt inte har klaffat tidsmässigt. Flera aktörer är inblandade och vi hoppas att skyltningen snart är på plats.
    Maria