Latrintömning Husbil

Jag undrar om det i kommunen finns plats för tömning av gråvatten och latrintömning för t ex husbilar?
Gun

Kommentarer

  • Hej!

    Åtvidabergs kommun och Åtvidabergs vatten AB håller tillsammans på att bygger en ny tömningsplats för husbilar. Den ligger i korsningen mellan Eksågsvägen och Hyttgatan precis vid infarten till Facetten. Den kommer att tas i drift under augusti månad.
    Mattias