Konto utdrag för att socialen ska kunna göra en bedömning i mitt ärende

Hej där heter Linda Jonsson o jag har varit på möte med Elin halmé o lämnat dom uppgifter jag kan då min mobil vart stulen likaså legitimation så allt sådant är spärrat o bank id såklart med o nu är mitt problem jag får inte ut några konto utdrag utan legitimation på banken i Åtvidaberg o kan ju inte få tag i något hur ska jag då gå till väga när man är helt utan pengar o har ju inte möjlighet att skaffa ny legitimation utan pengar o nu ska ju ansökan var inne senast imorgon så man får pengar till jul iallafall så vore tacksam om man kunde få något svar på hur man ska gå till väga eller varför inte socialen kan ta beslut så länge o man inkommer med konto utdrag när man har o kan fixa konto utdrag utan pengar så står jag ju bara o stampar just nu så hjälp eller vägledning vore tacksamt häls linda jonsson
Linda jonsson

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Har du en bankdosa hemma som du kan använda och logga in på internetbanken? Behöver du låna dator till det så finns möjlighet att komma och låna det här i kommunhusets reception.

    Har du någon släkting eller nära vän med legitimation som kan följa med dig till banken imorgon förmiddag och gå i god för att du är du? Jag vet inte hur banken ställer sig till det men värt att prova.

    Det är dessa två tips jag kan vara behjälplig med.
    Maria