It/data ansvarig i kommunen

Vem är It ansvarig i kommunen?
Jessica Fritjof

Kommentarer

  • Hej! Åtvidabergs kommun ingår i förbundet Itsam och all IT går där igenom. Mailadress: kommunalforbundet@itsam.se
    Maria
  • Hej! Tack för svar men jag undrade vem som är ansvarig och tar besluten om de kommunala verksamheternas it ,ex  tider för uppkoppling på korttidsboende m.m det måste ju finnas en ansvarig person? Mvh Jessica Fritjof
    Jessica Fritjof
  • Hej!

    Systemansvarig inom Vård och omsorg är Daniel Nilsson, nås via itstodvof@atvidaberg.se. Vill du komma i kontakt per telefon, vänligen ring växeln, 0120 - 83 000 så hjälper vi dig vidare.
    Maria